Balotelli: Do të më mungonte vendlindja

dardanmiftari | Sunday, August 01, 2010 | 0 Komente

Sulmuesi i Interit, Mario Balotelli, ka deklaruar se ai do ta ketë të vështirë të largohet nga Italia, pasi që e do shumë vendlindjen, duke shtuar dyshimet për një largim të tij te Manchester City.
“Nuk më pëlqen të jem i vetmuar. Nuk mund të paramendoj të jem aq larg familjes, në një qytet tjetër”.
“Sjellja ime? Shpeshherë në fushë koka ime e ndjek pas nervozën. Unë nuk kam probleme me vetkontrollimin. Unë kurrë nuk e kam lënduar askënd dhe kurrë nuk kam reaguar dhunshëm. Unë tentova ta përmirësoj sjelljen për dy ose tri javë, por nuk munda dot. Unë u mërzita. Unë jam një djalosh dhe jo një burrë i rritur, por do të bëhem. Unë gjithnjë dua të jem në qendër të vëmendjes, kështu jam unë dhe të tjerëve kjo nuk u pëlqen”.
“Çfarëdo që bëj, njerëzit gjithnjë duan të flasin për mua. Ata flasin vazdhimihst, Balotelli këtu, Balotelli atje. Pse? Edhe nëse nuk sillem si duhet, kjo nuk shpjegon se pse aq shumë njerëz kanë diçka kundër meje”, u shpreh SuperMario për Vanity Fair.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...