Benzema: Do të jetë viti im te Reali

dardanmiftari | Sunday, August 01, 2010 | 0 Komente

Sulmuesi i Real Madridit, Karim Benzema, është i bindur se sezoni 2010/2011, do të jetë viti i parë i vërtetë te Real Madridi, pas një starti të vështirë në Spanjë.
“Unë kam qenë në Madrid për një vit, spanjishtja ime është larg më e mirë dhe kjo më bën më të integruar këtu. Mendoj se ky do të jetë viti im te Real Madridi”.
“Tifozët duhet të na besojnë ashtu siç kanë bërë gjithmonë dhe ne do të japim gjithçka për të fituar tituj këtë sezon. Në nivelin individual, ata do të shohin më të mirën e Benzemas”.
“Unë shpresoj të shënoj shumë gola këtë sezon në fanellën e Real Madridit. Unë do të punoj shumë për njerëzit të cilët më besojnë. Do të jetë sezon i mirë për mua”, tha Benzema i cili po përballet edhe me probleme në jetën e tij private, pas skandalit seksual.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...