Benitez i kundërpërgjigjet Fergusonit

dardanmiftari | Sunday, September 19, 2010 | 0 Komente

Rafa Benitez Menaxheri i Interit, Rafa Benitez, nuk është vonuar dhe i është kundërpërgjigjur menjëherë rivalit të tij të përbetuar, Sir Alex Ferguson, pas sulmit të këtij të fundit se tekniku spanjoll është fajtori prapa dështimit të Liverpoolit.
“Sinqerisht, unë jam i befasuar që një menaxher aq me përvojë dhe aq i rëndësishëm si ai ka mundur të flasë kësolloj gjërash për mua, duke marrë parasysh se unë jam në Itali vetëm që tri muaj”.
“Unë vetëm mund të shtoj se tifozët e Liverpoolit e dijnë gjithë tregimin dhe e dijnë të vërtetën. Ata gjithashtu e dijnë se është e lehtë të gjykosh, kur ke qenë në krye të një klubi për 24 vite”, deklaroi Benitez.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...