Coutinho i nderuar të luajë për Interin

dardanmiftari | Friday, October 01, 2010 | 0 Komente

Supertalenti i Interit, Philippe Coutinho, ka folur për kohën e kaluar të tij në klub deri tani, duke sqaruar se ai është i lumtur dhe i nderuar që luan për një klub si Interi, ndërsa për hyrjen e tij në formacionin bazë ka falënderuar Rafa Benitezin dhe Ivan Cordoban.
“Unë mendova se do të jetë e vështirë të hyja në skuadër, për shkak se Interi fitoi gjithçka që duhej fituar vitin e kaluar me shumë lojtarë të shkëlqyer. Por, falë Zotit, mundësitë kanë ardhur. Unë kam stërvitur shumë për këtë”.
“Jam i nderuar sepse ky është klubi më i madh në Evropë, ku të gjithë lojtarët e rinj do të donin të luanin. Pos Benitezit edhe Cordoba më ka ndihmuar shumë gjatë stërvitjeve”, u shpreh Coutinho.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...