Mourinho: Ronaldo është i paprekshëm

dardanmiftari | Sunday, October 03, 2010 | 0 Komente

Trajneri i Real Madridit, Jose Mourinho, ka deklaruar se Cristiano Ronaldo është i paprekshëm dhe se nuk ka lojtarë që punon më shumë se superylli portugez.
“Ka lojtarë të cilët janë të paprekshëm. Cristiano është i paprekshëm sepse ai punon më shumë se çdokush tjetër. Në këtë kohë, kur ne po tentojmë të ndërtojmë ekipin, ka shumë principe fundamentale, ndërsa ai i përfaqëson të gjitha”.
“Principi i parë është ambicia, i dyti solidariteti dhe i treti disiplina. Cristiano i ka gjithë këto atribute. Unë jam me fat që shumë lojtarë në skuadrën time i kanë këto principe më vete, pasi që nëse nuk do të kishim lojtarë të tillë, do të ishim të vdekur”, ka thënë Mourinho.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...