Barca dhe Reali kërkuan ‘el Clasicon’ të dielën

dardanmiftari | Thursday, November 11, 2010 | 0 Komente

Carles Puyol dhe Sergio Ramos Drejtori medial i Barcelonës, Manel Arroyo, ka thënë se edhe Barcelona edhe Real Madridi kërkuan që ‘el Clasico’ i parë i këtij sezoni të zhvillohej të dielën dhe jo të hënën mbrëma ashtu siç ka vendosur së fundmi LFP.
Bordi i Liga Nacional de Futebol Profesional (LFP), ka marrë vendimin që ta ‘zhvendosë’ për shkaqe sigurie ditën kur luhet ‘el Clasico’ nga e diela në të hënën më 29 nëntor , pasi që të dielën mbahen zgjedhjet në Kataluni.
“Gjëja më e rëndësishme ishte që të mos luhet të shtunën, ky ishte prioriteti ynë, pasi që tre ditë më parë luajmë ndaj Panathinaikosit. Nëse klubet do të kishin vendosur, atëherë ndeshja do të luhej të dielën. Unë kuptoj se vendimi ishte kompleks. Ne ndjejmë keqardhje për ata që duhet të udhëtojnë në Barcelonë në ditë të punës”, theksoi Arroyo.
Nga ana tjetër, drejtori sportiv i Real Madridit, Miguel Pardeza, nuk ishte aspak i kënaqur me vendimin: “E hëna ishte zgjidhja të cilën askush nuk e dëshiroi. Sidoqoftë, është operacionalisht më e përshtatshme për ne që ndeshja të zhvillohet të hënën. Është një proces politik i rëndësishëm dhe ne duhet të adaptohemi, edhe pse ndonjë ditë tjetër do ishte më e përshtatshme”.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...