Humbja nga Milani, detyron Zamparinin të largohet nga futbolli

dardanmiftari | Thursday, November 11, 2010 | 0 Komente

Humbja prej 3-1 e Palermos ndaj Milanit të enjtën ka pasur pasoja për presidentin e klubit sicilian, Maurizio Zamparini, i cili është i gatshëm që të largohet nga klubi, ta shesë atë dhe të mos jetë aktiv në futboll.
“Unë do të largohem. Unë do ta shes Palermon dhe po largohem definitivisht nga futbolli. Mjaft është mjaft. Unë jam lodhur nga pjesmarrja në këto episode. Unë kam marrë vendimin tim. Unë dua ta distancoj veten sa më shpejt që është e mundur nga ky futboll. Palermo tani është në shitje. Mendova se gjërat kanë ndryshuar, por nuk është kështu”, theksoi Zamparini.
Nga ana tjetër, Zamparini ka lëshuar edhe një komunikatë tjetër për media, në të cilën konfirmon dhe sqaron arsyet prapa vendimit të tij.
“Unë kam dhënë urdhrin për të gjetur një këshilltar, bankë apo dikë tjetër që të më ndihmojë në shitjen e aksioneve te Palermo. Vendimi im është i mirë, edhe pse do të vuaj nga largimi prej një baze të tifozëve me të cilën jam aq i lidhur. Natyrisht, proanrët e rinj do të duhet të jenë në nivel për të garantuar dhe për të na mbajtur në nivel të lartë”.
“Gjithçka ndodhi për shkak të faktit se ndihem i mposhtur nga ky sport i pavërtetë, ku vlerat tani i kanë në dorë financat dhe fuqitë mediale të tri-katër ekipeve që dëshirojnë ta ndajnë Scudetton mes tyre. I juaji, Maurizio Zamparini”, shkruan në komunikatë.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...