Ronaldo: Ferguson, më i miri në botë

dardanmiftari | Thursday, November 11, 2010 | 0 Komente

Superylli i Real Madridit, Cristiano Ronaldo, ka lëvduar ish-menaxherin e tij Sir Alex Ferguson, duke e quajtur skocezin si trajnerin më të mirë në botë.
CR7 i pyetur në një intervistë për Metro se kush është strategu më i mirë në planet nëse duhej të zgjedhte mes Jose Mourinhos dhe Sir Alex Ferguson tha se ky i fundit është më i miri. .
“Në disa mënyra, ata janë të njëjtë, që të dy kanë shumë përvojë në futboll dhe kanë fituar gjithçka që mund të fitohet në futboll”.
“I vetmi dallim që më vjen në mendje është se Ferguson është më i moshuar se Mourinho. Më pëlqeu puna me Sir Alex Ferguson. Ne shkuam shumë mirë dhe ai është mik i imi. Sir Alex Ferguson është trajneri më i mirë në botë”, deklaroi Ronaldo.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...