Villa zgjedh La Ligan para Ligës së Kampionëve

dardanmiftari | Monday, November 22, 2010 | 0 Komente

Sulmuesi i Barcelonës, David Villa, thotë se ai do të zgjidhte të fitojë titullin e kampionit të Spanjës para atij të Evropës.
“Titulli i Liga është një titull të cilin nuk e kam dhe është gjëja më e rëndësishme. Liga e Kampionëve është më e zorshme, më glamurozja dhe mbase më e vështira, por duhen më shumë kualitete për ta fituar Ligan”.
“Është një turne i rregullt. Liga e Kampionëve është një turne i fitoreve me eliminimin dhe nuk është gjithmonë më e mira. Megjithatë, në Liga është ca e komplikuar pasi vetëm më të mirët e fitojnë atë”, ka thënë Villa.
Villa do ta shijojë El Clasicon e parë të tij gjatë të hënës së ardhshme, kur Barcelona pret Real Madridin në Cam Nou.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...