Dinho: Nuk më duhet ndihma e Berlusconit

dardanmiftari | Friday, December 10, 2010 | 0 Komente

Rolandinho thotë se ai nuk ka nevojë për intervenimin e presidentit Silvio Berlusconi, nëse dëshiron të rikthehet në formacionin startues të Milanit.
“Tregu i transferimeve? Njerëzit po flasin për këtë kohëve të fundit, por unë dua të qëndroj dhe të fitoj te Milani. Në fakt unë dua t’i ndihmoj Milanit të fitojë. Fakti që Milani po korr suksese më stimulon ta rigjej vendin ne formacion. Unë jam duke pritur që një kohë të gjatë për të fituar diçka këtu”.
“Berlusconi? Nuk do të shkoj për të kërkuar ndihmën e tij, është në dorën time të tregoj se mund të rikthehem duke qenë zgjedhja e parë. Më duhet ta ripushtoj këtë fanellë”, precizoi Ronaldinho.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...