Leonardo: Do ta ringjalli Interin

dardanmiftari | Wednesday, December 29, 2010 | 0 Komente

Trajneri i Interit, Leonardo, ka thënë me rastin e prezantimit të tij në një konferencë për shtyp se ai do të përkujdeset që ta ringjallë Interin e ta bëjë fitues ashtu si në epokën ‘Mourinho’.
“Do të jem i sinqertë. Unë gjithmonë kam tentuar të qëndroj i lirë dhe të jem vetvetja. Nuk është e nevojshme të kemi gjëra të përbashkëta për të jetuar së bashku. Unë kalova plot 13 vite te Milani dhe gjithmonë do ta falënderoj klubin te i cili isha lojtar, drejtor dhe trajner”.
“Nuk ndihem fajtor dhe nuk pendohem aspak. Unë gjithmonë u kam thënë njerëzve se dua të jetoj gjëra të caktuara. Sfida e Interit do të jetë e fortë dhe nuk kam mundur t’i them jo”, theksoi Leonardo. Megjithatë, përkundër faktit se zemra e tij është ende Rossonere, Leonardo ka premtuar se do të përkujdeset që ekipi i tij të përfundojë në fund të sezonit mbi Milanin.
“Unë vij në vitin më të rëndësishëm të historisë së këtij klubi dhe jam shumë i lumtur dhe i motivuar. Të fitosh të ndihmon në entuziazëm, ky është ekip që ka identitetin e tij dhe për këtë duhet t’i sjelli lojtarët në gjendje gatishmërie për të fituar”.
“Kërkesa ime është të bëjmë gjërat të cilat do të na e bëjnë të mundur të fitojmë tituj”.
Braziliani nuk mundi ta fshehte kënaqësinë që iu bashkua Interit, vetëm shtatë muaj pasi ishte viktimë e sëpatës së Silvio Berlusconit te Milani.
“Unë jam aq i lumtur, ishte e pamundur të thosha ‘jo’. Marrëdhëniet e mia me presidentin Moratti lindën spontanisht, pasi që kam jetuar 13 vite në Milano. Kjo është ditë e veçantë për mua, presidentin Moratti dhe mua, trajnerin. Kjo është ëndërr për mua, unë kam kërkuar sfidën më të madhe për mua. Nuk ka sfidë më të madhe”, përfundoi Leonardo.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...