Reina: Vitin e ardhshëm luftojmë për titull

dardanmiftari | Saturday, December 25, 2010 | 0 Komente

Portieri i Liverpoolit, Pepe Reina, nuk është shprehur i kënaqur me situatën aktuale në të cilën gjendet klubi nga Anfield, por shtoi se vitin e ardhshëm The Reds do të luftojnë për titull.
“Nuk jam i kënaqur. Unë mund të luaj shumë më mirë. Unë jam i zhgënjyer pasi që ju gjithmonë dëshironi të jenë konstant në formën tuaj duke i ndihmuar ekipit. Ndjej se ka pasur momente këtë seson kur nuk e kam bërë këtë. Dua të përmirësohem. Unë dua të kthehem në nivelet e sezonit të kaluar”.
“Gjithmonë varet nga paraqitja ekipore. Sigurisht, unë jam i bindur se ne vitin e ardhshëm do të luftojmë për titullin e Ligës Premier”, ka thënë Reina.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...