Zidane dhe Butragueno optimistë për trofe

dardanmiftari | Friday, December 24, 2010 | 0 Komente

Këshilltari i presidentit të Real Madridit, Zinedine Zidane dhe drejtori për marrëdhëniet institucionale, Emilio Butragueno, janë shprehur optimistë për gjasat e Los Blancos për fitimin e titujve gjatë vitit 2011.
“Unë dua që ne të fitojmë tituj në vitin 2011. Unë poashtu dua shëndet dhe lumturi në vitin e ri. Madridi është qytet i veçantë për mua. Unë poashtu shpesh i kujtoj tifozët me afeksion”, theksoi Zidane.
Nga ana tjetër, Butragueno shtoi: “Unë dëshiroj që të gjithë të ndihemi krenar me ekipin tonë në vitin e ri. Këtë vit jam i kënaqur që kemi pasur ekip më të mirë se sezonin e kaluar, ndërsa kemi një trajner të mrekullueshëm”.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...