Eriksson: City mund ta fitojë ligën

dardanmiftari | Wednesday, January 19, 2011 | 0 Komente

Menaxheri i Leicester Cityt, Sven Goran Eriksson, beson se Manchester City mund ta fitojë Ligën Premier këtë sezon.
Eriksson u mposht mbrëmë me rezultat 4-2 nga ish-ekipi i tij në ndeshjen e kthimit në kuadër të Kupës FA.
“Jam i sigurt se ata janë një prej ekipeve që mund ta fitojnë ligën. Ajo çfarë ndodh te City më kujton kohën time te Lazio. Në atë kohë ne blemë Christian Vierin për shumën më të madhe transferuese. Ne e shitëm atë 10 mmuaj më vonë për shumë më shumë para”.
“Lazio harxhonte shumë para. Ishte kohë e bukur. Ne fituam ligën dhe mbi të gjitha fituam shtatë tituj në tre vite. Ishte shumë mirë pasi në Itali, nëse e fitoni ligën dhe nuk jeni Milan, Inter ose Juventus, është gjë e madhe”, ka thënë Eriksson.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...