Moggi: Transferi më i mirë i Milanit është Raiola

dardanmiftari | Saturday, January 29, 2011 | 0 Komente

Harrojeni Antonio Cassanon se është transferi më i mirë i Milanit për këtë afat kalimtar dimëror, përderisa Luciano Moggi pohon se transferi më i mirë është agjenti Mino Raiola.
“Milani duhet të jetë absolutisht i kënaqur. Ata mund ta konsiderojnë veten si ekipin më të mirë në kampionat, por kjo për shkak të Mino Raiolas. Mendoj se Raiola është transferi më i mirë që ka bërë Milani”.
“Më duhet ta sqaroj këtë…ju shikoni lojtarë dhe ju kërkoni kampionë. Ju duhet fantazi dhe aksion, ndërsa Raiola ka këto cilësi. Ky agjent është në gjendje për të hapur shumë dyer. Ai ka inteligjencën e një drejtori dhe di shumë mirë si të nxjerrë më të mirën nga çdo situatë”, shkroi Moggi në kolumnën e tij të Tuttomercatoweb.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...