Rossi: Villarreali, shtëpia ime

dardanmiftari | Saturday, January 29, 2011 | 0 Komente

Sulmuesi italian i Villarrealit, Giuseppe Rossi, ka deklaruar se ai nuk e ka ndërmend të largohet nga El Madrigal, përkundër ofertave për një rikthim në vendlindje.
“Kjo është shtëpia ime dhe jam shumë i kënaqur që jam këtu. Ky ekip ka lojtarë të mirë dhe trajner të mrekullueshëm. Unë jam shumë i kënaqur që do të luaj këtu deri në vitin 2016. Nga dita e parë ata më trajtuan mirë. Është sikurse një familje dhe kjo është arsyeja pse jam i kënaqur me rinovimin”.
“Unë kam ide të qarta dhe e di se çfarë dua. Se çfarë shkruajnë gazetat ajo nuk është mirë. Unë gjithnjë kam dashur rinovimin me Villarrealin. Unë po shënoj më shumë gola se kurrë më parë. Unë mund të vazhdoj kështu”, deklaroi Rossi me rastin e rinovimit të tij me klubin spanjoll.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...