Zyrtare: Pazzini transferohet te Interi

dardanmiftari | Friday, January 28, 2011 | 0 Komente

Interi ka konfirmuar në faqen zyrtare se ka kompletuar transferimin e sulmuesit të Sampdorias, Giampaolo Pazzini.
“Giampaolo Pazzini është lojtar i Interit. Sulmuesi 26 vjeçar i cili ka 64 gola në Serie A, është transferuar në baza permanente nga Sampdoria dhe ai ka nënshkruar kontratë deri më 30 qershor, 2015. Pazzini do ta ketë fanellën me numër shtatë dhe do të prezantohet të shtunën”, shkruan në komunikatën e lëshuar nga klubi Nerazzur.
Nga ana tjetër vet protagonisti u shpreh tejet i kënaqur me transferimin, duke thënë: “Unë përshëndes gjithë tifozët e Interit, jam shumë i lumtur që jam këtu. Gjithçka është aq e mirë këtu, është befasi e mrekullueshme, emocion i mrekullueshëm. Unë kam ardhur, por nuk po mund të kuptoj atë që ka ndodhur”.
Interi nuk ka konfirmuar shumën e këtij transferimi, por flitet për një marrëveshje prej 12 milionë eurosh në dorë plus sulmuesin Jonathan Biabiany.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...