Kuqi nuk e beson transferimin te Newcastle

dardanmiftari | Thursday, February 10, 2011 | 0 Komente

Transferi i ri i Newcastle United, Shefki Kuqi, nuk ka mundur të besojë se ai është transferuar te klubi nga Liga Premier, pas largimit nga Swansea gjatë janarit.
“Unë mora një telefonatë nga agjenti im javën e kaluar, i cili më ka thënë se do të jetë e mundur që të transferohem te Newcastle, ndërsa kur e dëgjova këtë, isha mbi hënë. Në fillim ishte e vështirë për t’u besuar, por në fund doli të jetë e vërtetë”.
“Vërtet unë nuk kam fjalë për të përshkruar sa i kënaqur jam. Ta kem këtë rast është gjë e madhe për mua. Unë jam i kënaqur që thjesht jam këtu dhe nuk më pritet që të filloj të luaj përsëri, të bëj më të mirën për Newcastle. Për mua, ky është rast për të shkëlqyer përsëri në Ligën Premier. Është një gjë të cilën e kam shijuar më parë”.
“Të gjithë këtu e dinë se është kampionati më i fortë në botë dhe të jesh pjesë e saj te një klub si Newcastle, më bën të ndihem krenar. Është nder të jem këtu”, potencoi Kuqi.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...