Tevez: Nuk më interesojnë vërshëllimat e Djajve

dardanmiftari | Thursday, February 10, 2011 | 0 Komente

Sulmuesi i Manchester Cityt, Carlos Tevez, nuk brengoset dhe aq me faktin se do të vërshëllehet nga tifozët në Old Trafford, kur City të udhëtojë në pjesën tjetër të qytetit për të zhvilluar derbin më të madh lokal në Angli ndaj Manchester Unitedit.
“Nuk brengosem nëse njerëzit vërshëllejnë. Nuk më intereson mua dhe nuk kam aspak frikë. Vitin e kaluar kishte edhe më shumë vërshëllima, por unë i kuptoj ato”.
“Si tifoz, ju mbroni klubin tuaj dhe tani unë luaj si kundërshtar i Manchester United. Një gjë të cilën tifozët e United nuk kanë të drejtë ta bëjnë është të thonë se nuk e kam dhënë maksimumin për klubin e tyre”, u shpreh Tevez për Daily Mirror.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...