Terry: Jam lider i lindur

dardanmiftari | Saturday, March 26, 2011 | 0 Komente

Mbrojtësi i Anglisë, John Terry, ka deklaruar se ai është lindur për të qenë lider i ekipeve ku ai luan, deklaratë kjo e cila vjen ne vazhdën e reagimeve për rikthimin e JT si kapiten i kombëtares angleze.
“Të qenurit lider është diçka me të cilën jeni të lindur. Ju nuk mund t’ua jepni njerëzve. Unë kam pasur shembuj të mëdhenj si Dennis Wise dhe Marcel Desailly, por ju nuk mund t’ua mësoni këtë njerëzve”.
“Drejtimi i skuadrës në një stadium të madh në një ndeshje të madhe – këto janë gjërat për të cilat kam ëndërruar si fëmijë. Unë kam qenë shumë krenar. Të jem në këtë pozitë tani është fantastike për mua, por gjëja kryesore është që t’i marrim tri pikët dhe të jemi në krye të grupit”, ka thënë Terry.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...