Ancelotti kërkon maksimumin ndaj United

dardanmiftari | Tuesday, April 05, 2011 | 0 Komente

Carlo Ancelotti është i bindur se do të jetë vështirë që ata të luftojnë për titullin e Ligës Premier, por beson se e kanë më të lehtë të mposhtin Manchester United në Ligën e Kampionëve. Dy ekipet takohen të mërkurën në ndeshjen e parë çerekfinale në Stamford Bridge, dhe Ancelotti kërkon më të mirën nga lojtarët e tij. “Është një ndeshje shumë e rëndësishme, por mendoj se ne duhet të jemi të lumtur për t’u përfshirë në këtë ndeshje. Çdokush pret për këtë takim. Ne duam të japim më të mirën dhe duam të tregojmë aftësitë më të mira dhe e dimë se ka 180 minuta për të luajtur dhe shpresojmë të fitojmë”. “Në garën për titull ne duhet të ngushtojmë diferencën, në Ligën e Kampionëve jemi në të njëjtin nivel me ekipet tjera, andaj kemi më shumë shanse të fitojmë. Nuk do të jetë befasi të luajmë kundër tyre, ata na njohim neve dhe ne i njohim ata mirë. “Duhet ta luajmë lojën tonë dhe mendoj se do t’ia dalim më mirë. Ne do të kemi një ndeshje ngazëlluese kundër United, ata janë një ndër ekipet më të mira në Evropë”, ka thënë Ancelotti.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...