Van Der Vaart: Ndonjëherë më mungon Reali

dardanmiftari | Tuesday, April 05, 2011 | 0 Komente

Në prag të takimit të sotëm në Bernabeu, ylli i Tottenhamit, Rafael van der Vaart, thotë se atij i mungon të luajë në këtë fushë për Real Madridin por megjithatë është i lumtur në Londër. Van der Vaart iu bashkua Tottenhamit nga Madridi në verën e kaluar, pasi ishte i tepërt te klubi mbretëror. Holandezi ka shkëlqyer në sezonin e parë të tij në Ligën Premier duke shënuar 10 gola në 21 paraqitje. “Jam shumë u lumtur; si gjithmonë. Ka kaluar një kohë që kur nuk kam luajtur këtu dhe ndonjëherë më mungon, por jam shumë i lumtur në Londër. Ajo që më mungon më shumë është moti dhe vendi pasi nëna ime është spanjolle”, ka thënë Van der Vaart.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...