Bale zgjidhet Lojtari i Vitit nga PFA

dardanmiftari | Monday, April 18, 2011 | 0 Komente

Anësori i Tottenhamit, Gareth Bale, është emëruar Lojtari më i Mirë i Vitit nga Asociacioni i Futbollistëve Profesionist, duke mposhtur mesfushorin e Arsenalit, Samir Nasri, i cili përfundoi i dyti, dhe sulmuesin e Manchester Cityt, Carlos Tevez, i cili ishte i treti. Ish-i riu i Southampton famën më të madhe e shijoi këtë sezon duke ndihmuar Spursat të arrijnë deri në çerekfinale të Ligës së Kampionëve. “Jam më shumë se i ngazëllyer, vërtet. Është një shpërblim i madh dhe është një nder i madh ta pranoj këtë, veçanërisht nga profesionistët tjerë. Është vërtet një nder kur shikoni në emrat të cilët e kanë fituar atë më herët dhe kjo ju bën të thoni ‘wow’”, ka thënë Bale. Uellsiani ishte i nominuar edhe për shpërblimin Lojtari i Ri i Vitit, të cilin e fitoi mesfushori i Arsenalit, Jack Wilshere. PFA po ashtu ka zbuluar edhe Ekipin më të Mirë të Vitit ku dominojnë lojtarët e Manchester United dhe Arsenali.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...