Higuain: Jemi në formë të mirë

dardanmiftari | Monday, April 25, 2011 | 0 Komente

Sulmuesi i Real Madridit, Gonzalo Higuain, mendon se Los Blancos janë duke kaluar nëpër formë të jashtëzakonshme para ndeshjeve shumë të rëndësishme të fundsezonit.
“Unë kam fituar shumë besim. Unë jam shumë i lumtur, paksa i lodhur, por kjo është normale. Nuk ka mënyrë më të mirë për t’u rikthyer se sa me het-trik”.
“Tani është koha të argëtohemi pasi kemi shënuar gola për ekipin, të cilët po tregohen të rëndësishëm. Askush nuk ishte egoist. Ne luajtëm si ekip. Tani është koha për të pushuar para ndeshjes së rëndësishme të mërkurën, por ndaj Valencias kemi dëshmuar se jemi në formë të mirë para fazës finale të sezonit”, u shpreh ‘el Pipita’.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...