Leonardo: Do të festoj nëse fitoj

dardanmiftari | Friday, April 01, 2011 | 0 Komente

Trajneri i Interit, Leonardo, ka pranuar se ai do të festojë para tifozëve Rossonerë në rast të fitores së Interit të shtunën në derbi, por ka mbajtur qëndrimin e tij se ndeshja e të shtunës nuk është vendimtare për titull. “Unë nuk e di se çfarë do të ndodhë, por nëse ndodh që të fitojmë, atëherë unë do të festoj. Pse të mos kënaqem me fitoren? Unë jam i përfshirë në këtë projekt, i lidhur me Interin dhe po punoj për të fituar. Unë nuk e di si do të jetë, por unë do ta përjetoj atë shumë në mënyrë natyrale”. “Në nivelin psikologjik një fitore do të na japë energji të madhe për të vazhduar më tutje, por duke shikuar në tabelë shohim se ndeshja nuk është vendimtare, pasi ka të tjerë prapa nesh që po tentojnë të fluturojnë, kështu që duhet të jemi të përqëndruar”. “Emocionet janë të mëdha, pasi ato janë pjesë e rëndësishme në këtë derbi. Unë nuk harroj asgjë dhe nuk kam harruar përjetimet e mia te Milani. Por, ekziston tradita në këtë ndeshje mes dy ekipeve të jashtëzakonshme të cilat për një kohë të gjatë nuk kanë pasur një sfidë të rëndësishme si kjo e të shtunës dhe mendoj se ky është aspekti më i rëndësisshëm”. ”Trajneri ka rolin e tij, por ndeshja do të luhet nga lojtarët në fushë. Unë nuk harroj atë që kam përjetuar te Milani dhe do ta mbaj historinë për vete. Por, nuk mendoj se kjo do të jetë ndeshja ime. Në moshën 30 vjeçare, unë kam pasur një moment introspektiv në jetën time dhe shumë mendime. Nga ajo kohë vendosa të jetoj me futbollin në mënyrën më pozitive të mundshme. Unë e jetoj jetën time brenda parametrave dhe vlerave të mia. Unë do ta jetoj jetën time me kënaqësi” deklaroi Leonardo në konferencën për shtyp para ndeshjes.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...