Mourinho: Nëse i përgjigjem Rosellit, shkoj në burg

dardanmiftari | Friday, April 01, 2011 | 0 Komente

Trajneri i Real Madridit, Jose Mourinho, ishte tejet ironik pas komenteve të presidentit të Barcelonës, Sandro Rosell, i cili parashikoi fitore me rezultat 5-0 për Barcelonën në finalen e Kupës së Mbretit ndaj Real Madridit. “Unë e kam lexuar atë deklaratë dhe është normale. Nëse ndjeni atë, apo keni një ndjesi të tillë, atëherë pse të mos e thuani. Unë nuk dua të flas, pasi do të më burgosin nëse e bëj këtë, por mendoj se është normale që ai ka thënë atë”. “Ndoshta ai e ka bërë për t’i motivuar lojtarët e Barcelonës. Lojtarët e Realit e kanë motivimin e tyre më vete. Duan të fitojnë çdo ndeshje dhe nuk kanë nevojë për fjalët e të tjerëve. Ndoshta mendoni se jam vënë në mbrojtje, por nuk mendoj kështu”, u shpreh Mou.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...