Redknapp: Bale mund të bëhet më i miri në botë, nëse dëshiron

dardanmiftari | Tuesday, April 19, 2011 | 0 Komente

Menaxheri i Tottenhamit, Harry Redknapp, thotë se Gareth Bale mund të bëhet më i miri në botë – nëse dëshiron.
Bale nuk do të mbushë 22 vjet deri më 16 korrik dhe Redknapp është i ngazëllyer me përmirësimet që uellsiani ende mund t’i bëjë sa i takon ndeshjes së tij.
“Gareth është bërë gjithnjë e më i mirë dhe ai ka gjithçka për të qenë një lojtar i klasit botëror. Ai ka ritëm, ai mund të driblojë, ai mund të godasë me këmbë, me kokë – ai ka shumë gjëra”.
“Tash shtrohet vetëm pyetja nëse ai do të bëhet mbrojtësi i majtë më i mirë në botë ose anësori i majtë më mirë në botë, pasi ai është një talent shumë i madh sa të dyja opsionet janë të hapura për të”, ka thënë Redknapp.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...