Adel Taarabt të largohet nga QPR

dardanmiftari | Sunday, June 19, 2011 | 0 Komente

Super mesfushori i QPR, Adel Taarabt, është i gatshëm të largohet nga klubi i posa promovuar në Ligën Premier, pas dështimit të bisedimeve për rinovimin e kontratës së tij
“Unë i kam ndihmuar QPR që të kthehet në Ligën Premier, por ata nuk duan të më ofrojnë kontratë më të mirë. Ata thonë se unë po marr pagë shumë të madhe. Ata duan që të qëndroj me vite nën kontratë të njëjtë”.
“Por, nuk dua të nënshkruaj për katër vjet dhe vitin e ardhshëm të kthehem në Championship. Nuk është mos respekt, por nëse mbajmë lojtarët e njëjtë, do të jetë e vështirë të qëndrojmë në Ligën Premier duke luajtur ndaj Manchester United dhe Chelseat”, pohoi Taarabt.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...