Agjenti i Neymar: Reali nuk ka rival

dardanmiftari | Sunday, June 12, 2011 | 2 Komente

Agjenti i Neymar, Wagner Ribeiro, ka deklaruar se nëse sulmuesi i Santosit do të ishte djali i tij, atëherë ai do të dëshironte që braziliani të luante për Real Madridin.
“Nëse ai do të kishte qenë djali im, unë do të doja që ai të luajë për Real Madridin. Është klubi më i mirë në botë, nuk ka klub tjetër si Reali. Është maksimumi që mund ta arrijë një lojtar. Unë e njoh mirë Florentino Perezin, ai është njeri pasionant dhe serioz”.
“Neymar nuk është më i miri në botë pasi nuk ka luajtur në Evropë. Dhe, nuk na mungojnë ofertat nga Evropa”, tha Ribeiro.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

2 comments:

  1. neymar do te shkon ne chelsea sepse reali veq e meer e e hiq apet a ne chels bahet i njoftun ma shum se messii./

    ReplyDelete
  2. O Reali cilindo lojtar e merr kur don :)

    ReplyDelete

Shkruani Komentin Poshtë...