Kaka: Leo nuk më kërkoi te Interi

dardanmiftari | Friday, June 10, 2011 | 0 Komente

Superylli i Real Madridit, Leite Kaka ka hedhur poshtë spekulimet që e lidhnin atë me një kalim te Interi gjatë verës, duke thënë se Leonardo nuk e ka kërkuar një gjë të tillë nga ai.
“Unë kam marrëdhënie të mira me Leonardon, të gjithë e dinë këtë. Kur refuzova ofertën e Manchester Cityt në janar të vitit 2009, ai ishte i pari që erdhi në shtëpi dhe më tha se bëra mirë që vendosa të qëndroj”.
“Ai kurrë nuk ka kërkuar nga unë që të luaj për Interin, sepse unë kurrë nuk e kam lënë derën të hapur për atë gjë. Sa herë flasim them se dua të triumfoj me Realin dhe ai thotë se duhet ta bëj këtë. Leo e di se nuk dua të largohem”, ka thënë Kaka.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...