Ronaldo: Jap gola për tituj

dardanmiftari | Sunday, June 05, 2011 | 0 Komente

Asi i Real Madridit, Cristiano Ronaldo, është i përgatitur për ta sakrifikuar shënimin e golave vetëm e vetëm për të fituar tituj me ekipin.
Ronaldo shënoi 53 gola në të gjitha garat këtë sezon dhe përkundër këtij fakti, CR7 në çdo moment do të ishte i gatshëm t’i shkëmbente këto gola me tituj.
“Unë do të preferoja të mos shënoj aq shumë gola dhe të fitoj më shumë tituj”, theksoi Ronaldo për Marca.
Një seksion i tifozëve e vërshëlleu anësorin në ndeshjen kruciale të Portugalisë për kualifikim ndaj Norvegjisë në Estadio da Luz, gjë që nuk e brengos Ronaldon.
“Unë nuk dëgjoj asgjë. Unë jam i kënaqur me rezultatin. Ardhja e Paulo Bentos e ka përmirësuar skuadrën që tani është solide, e bindur, e matur dhe ja pse jemi të parët në grup”, përfundoi Ronaldo.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...