Tevez: Pronari më tha se mund të largohem

dardanmiftari | Sunday, June 05, 2011 | 0 Komente

Sulmuesi i Manchester Cityt, Carlos Tevez, ka deklaruar se pronari i Manchester Cityt, Sheikh Al Mansour i ka thënë se ai mund të largohet nëse dëshiron.
“Mansour më transferoi, ai dëshiron të më mbajë, por në të njëjtën kohë, ai më ka thënë se mund të bëj çfarë dua unë për të qenë i lumtur. Ai më ka thënë: ‘Nëse dëshiron të largohesh, mund të shkosh’. Varet nga unë”.
“Ata ma ofruan një kontratë të re në dhjetor, por nuk kam dashur ta zgjas. Në fund të sezonit më ofruan edhe një kontratë të re, por për momentin nuk e di nëse do ta pranoj atë. Janë disa opsione, por nëse nuk luaj për Real Madridin, Barcelonën, Interin ose Milanin, atëherë nuk kam çfarë të tregoj për jetën time. Nuk kam problem tjetër – Mançesteri është shtëpia ime e dytë”, potencoi Tevez.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...