Mourinho: Barca fitoi dy tituj?

dardanmiftari | Sunday, August 28, 2011 | 0 Komente

Trajneri i Real Madridit, Jose Mourinho është paraqitur në konferencën për shtyp para ndeshjes ndaj Real Zaragozës, duke folur edhe një herë për rivalin e përbetuar, Barcelonën.
“Barca fitoi dy tituj? Më falni, nuk jam në ngjarje. Dhe e dini si? Nuk më intereson. Unë preferoj të luaj dhjetë ndeshje parasezonale se sa të fitoj dy tituj të tillë. Ne kemi luajtur në tetë ndeshje mirë, dhe ndaj Galatasarayt nuk ishim të mirë. Sipas tetë ndeshjeve të mira mendoj se do të jemi më të mirë se sa sezonin e kaluar”.

“Në javën e parë mund të ketë gjithmonë befasi dhe prandaj kam kërkuar përqëndrim maksimal prej lojtarëve të mi. Zaragoza është ekip i vështirë, ata kanë një trajner i cili është një prej më të preferuarve për mua”, tha Mourinho.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...