Redknapp: Nasri kaloi te City për para

dardanmiftari | Saturday, August 27, 2011 | 0 Komente

Bosi i Tottenhamit, Harry Redknapp është i bindur se Samir Nasri ka kaluar nga Arsenali te Manchester City për para.
“Unë nuk e besoj këtë, jo. Ai ka mundur të shkojë te Manchester United. Ata e kanë kërkuar atë, kështu kam dëgjuar. Por më pas City erdhi dhe i ofroi më shumë para dhe ai zgjodhi Cityn. Manchester United është ekipi më i madh në Angli. City nuk e ka traditën e United, Arsenalit apo Liverpoolit”.

“Por City ka më shumë fuqi pasi mund të paguajë kontrata të cilat Arsenali nuk mundet. Ky është problemi. Është ëndërr për lojtarët që të fitojnë nga 200 mijë funte në javë, pasi më pas nuk do të brengosen për të ardhmen”, u shpreh Redknapp.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...