Villas Boas në luftë fjalësh me menaxherin e Norwich

dardanmiftari | Sunday, August 28, 2011 | 0 Komente

Menaxheri i Chelseat, Andres Villas Boas është përfshirë në një luftë fjalësh me menaxherin e Norwich, Paul Lambert, me këtë të fundit që ka pohuar se Blutë nuk treguan respekt pasi një prej trajnerëve të klubit londinez invadoi pjesën ku duhet të qëndrojë stafi teknik i Norwich.
“Unë nuk e di kush, por ai ka ardhur drejt e në territorin tonë. Unë nuk flas rrjedhshëm portugalisht, por nëse ai di gjuhën glaswegiane, atëherë ai e di se çfarë kam thënë. Nuk mund ta bëni atë, është mos respekt”, theksoi Paul Lambert, menaxheri i Norwich.

Përgjigja e Villas Boas ishte e shpejtë, i cili tha se ishte normale që emocionet kapluan stafin e tij.

”Unë e di se Paul u kënaq me këtë që ndodhi. Është e vështirë t’i kontrollosh emocionet në pankinë. Por, do të ishte e çuditshme për mua që stafi im teknik të jetë mos respektues ndaj Norwich, vetëm për shkak të disa emocioneve. Nëse Paul nuk di të menaxhojë situatën, aëherë më vjen keq, ai është i pa fat”, theksoi Villas Boas.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...