Di Maria: Mourinho, më i miri që më ka trajnuar

dardanmiftari | Friday, September 02, 2011 | 0 Komente

Anësori i Real Madridit, Angel Di Maria, e ka quajtur Jose Mourinhon si trajnerin më të mirë që e ka pasur ndonjëherë.
Argjentinasi edhe javën e kaluar tha fjalë të mira mbi ndikimin e trajnerit portugez te skuadra, por edhe tash nuk i ka kursyer fjalët që ta lëvdojë menaxherin e Los Blancos.

“Jose Mourinho është trajneri më i mirë që kam pasur në karrierën time. Ai mund ta durojë gjithë presionin, prandaj jemi të qetë. Ai të bën të ndjehesh se nuk është përgjegjësia jote”.

“Kur gjërat nuk shkojnë siç duhet, ai të mbështet dhe të thotë të vazhdosh të luash. Ai na jep mundësinë që të veprojmë kështu, si edhe gjithë mbështetjen e tij”, citon Ole fjalët e Di Marias.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...