Mourinho: Reali nuk është inferior

dardanmiftari | Monday, December 12, 2011 | 0 Komente

Trajneri i Real Madridit, Jose Mourinho, ka deklaruar se është i kënaqur me pozitën e skuadrës së tij në të gjitha garat.
Humbja e të shtunës në ‘el Clasico’ nga Barcelona, i uli Mbretërit me këmbë në tokë pas 15 fitoreve radhazi në të gjitha garat, dhe për më shumë Blaugranët ua morën kreun e tabelës me pikë të barabarta, megjithëse Reali ka një lojë më pak të zhvilluar.

“Nuk do ta ndërroja situatën tonë me askënd tjetër. Ne kemi rekordin më të mirë në histori të Ligës së Kampionëve”.

“Në La Liga, shikoj dhe nuk e vërej askënd, ndërsa ne kemi edhe një ndeshje pa zhvilluar. Ka tre mundësi: Ta përfundojmë vitin me pikë të barabarta me Barcën, ta përfundojmë në vend të parë me një pikë më shumë ose ta përfundojmë atë në vend të parë me tre pikë më shumë”.

“Nuk ka inferioritet. Ata kinë pikë të njëjta sikur ne, ndërsa të shtunën, ata mund të kenë një ose tre pikë më pak”, ka deklaruar portugezi.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...