Nënshkrimi i Mourinhos, vendimi më i mirë i Perez

dardanmiftari | Thursday, December 15, 2011 | 0 Komente

Presidenti i Real Madridit, Florentino Perez, është i ngazëllyer me ndikimin e trajnerit Jose Mourinho në skuadër dhe e sheh caktimin e tij si vendimin më të mirë të marrë ndonjëherë.
“Këtë vit, ekipi është përmirësuar dukshëm. Ne ishim të dytët në La Liga dhe ishim shënuesit më të mirë në kampionat”.

“Ne arritëm në gjysmëfinale të Ligës së Kampionëve për të parën herë pas tetë vitesh. Cristiano Ronaldo fitoi Këpucën e Artë dhe ishte shënuesi më i mirë i të gjitha kohërave në La Liga; Casillas morri Dorëzën e Artë; Mourinho fitoi Trajnerin më të Mirë të Vitit 2010 nga FIFA dhe ne fituam Kupën e Mbretit”.

“Ishte një ndeshje historike në të cilën Cristiano Ronaldo shënoi golin e fitores dhe shumë persona e shohin atë si finalen më të mirë në histori të turneut. Të gjithë Madridistët e dëshironin atë trofe”.

“Një prej vendimeve më të mira që kam marrë si President ishte nënshkrimi me Jose Mourinhon. Përveç meritave të tij të mëdha, ai ka dëshmuar se kurrë nuk dorëzohet, pavarësisht prej madhësisë së sfidës. Ai na stimulon dhe na bën më të fuqishëm”, ka thënë Perez.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...