Giggs është krimb, nuk është njeri

dardanmiftari | Saturday, January 14, 2012 | 0 Komente

Vëllai i legjendës së Manchester United, Ryan Giggs, ka fyer rëndë ikonën e Old Trafford, duke e quajtur krimb dhe gënjeshtar.
Rhodri duke folur për herë të parë për futbollistin e Manchester United, ka zbardhur dhe më shumë skandalin e familjes Giggs, pas aferës tetëvjeçare të Giggs me bashkëshorten e vëllait të tij.

“Ryan Giggs është futbollist i madh, por ai nuk është asgjë si njeri. Ai është krimb, bukël dhe gënjeshtar. Natasha ishte gjithë jeta ime dhe ai është dashur të jetë njeriu më i afërt për mua. Unë e mësova të vërtetën në një letër të shkruar nga Natasha ku më tregoi gjithçka, e që ma dha nëna e saj. Ajo shkoi, iku përgjithmonë”, theksoi Rhodri për The Sun.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...