Newcastle rrah Djajtë

dardanmiftari | Wednesday, January 04, 2012 | 2 Komente

Newcastle United ka shënuar fitore të madhe në St. James Park ndaj Manchester United, me rezultat 3-0, duke rrëzuar kështu Djajtë nga kreu i tabelës.
Ndeshja filloi me një dominim të lehtë të vendasve, të cilët shpejtë dhe krijuan epërsinë e parë.

Pas një ndërhyrje të palejuar, Shola Amebi harkoi bukur në zonë nga më se 80 metra largësi, për ta vënë në pozitë shënimi Demba Ba, i cili me volej shënoi për 1-0 dhe epërsinë e vendasve (33’).

United është përpjekur që të rikthehej në sfidë, mirëpo nuk e gjeti dot rrugën e portës.
Në pjesën e dytë Djajtë pësuan që në start. Një goditje të lirë nga më se 30 metra bukur e shfrytëzoi Yohan Cabaye, i cili shënoi një eurogol (47’).
Në vazhdim të takimit United dominoi plotësisht, por as se si nuk arriti deri te goli, madje ishte shumë afër të shënonte, por gjithë ajo që Djajtë arritën ishte vija fatale.
Dhe, në fund për nokautin e Djajve, fundin rrahjes i dha vet Phil Jones, qe më me një autogol në minutën e fundit vuri rezultatin përfundimtar prej 3-0.
Me këtë disfatë, Manchester United gjendet në pozitën e dytë me 45 pikë, tri pikë më pak se lideri Manchester City dhe tri më shumë se sa përcjellësi serioz Tottenhami.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

2 comments:

  1. What you are doing you a Club of Manchester are insane

    ReplyDelete
  2. What you are doing you a Club of Manchester are insane

    ReplyDelete

Shkruani Komentin Poshtë...