Urime Viti i Ri 2012

dardanmiftari | Sunday, January 01, 2012 | 0 Komente

Stafi i SportiSot, ju uron Gëzuar Vitin e Ri 2012, me shpresë se ky vit do të jetë edhe më i lumtur dhe më suksesshëm se viti që e kaluam.

Gjatë vitit 2011, SportiSot ishte faqja e cila ju informoi me ngjarjet kryesore nga sporti shqiptar dhe ndërkombëtar në kategori të ndryshme, duke filluar nga sporti më i popullarizuar në botë, Futbolli, dhe me kategori të ndryshme siq janë: Basketbolli, Formula 1, Tenisi, Boksi, Atletika, Hendbolli, Motoçiklizmi, Shahu, Air Race, Hokeji Mbi Akull, Karateja, Mundja, Noti, Peshëngritja dhe Xhudoja. Në vitin 2011, SportiSot punoi pa u ndalur duke postuar kështu më shumë se 6100 artikuj sportiv vetëm për vizitorët kësaj faqeje.
-Pavarësisht sukseseve që arriti në vitin 2011, SportiSot synon të arrijë suksese edhe më të mëdha këtë vit, duke postuar edhe më shumë lajme si nga sporti shqiptar , ashtu edhe ai ndërkombëtar.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...