Guardiola: Gjashtë pikë janë shumë

dardanmiftari | Friday, March 23, 2012 | 0 Komente

Trajneri i Barcelonës, Pep Guardiola, u shpreh i kënaqur me zvogëlimin e distancës me Real Madridin në luftën për titull në La Liga, por ka pranuar se edhe gjashtë pikë janë shumë për katalanasit që ta fitojnë titullin.

“Unë nuk e kam shikuar ndeshjen e Realit ndaj Villarrealit, kështu që nuk kam ndonjë mendim për këtë. Unë e mësova më vonë se ndeshja përfundoi me barazim dhe isha më shumë i kënaqur se sa në rast të fitores së tyre, por kam fjetur njëjtë”.

“Disa prej nesh kanë familje, gra dhe fëmijë. Unë shikova shumë ndeshje të Realit, por jo këtë. Gjashtë pikë janë më pak se sa 10, por diferenca është e madhe. Reali tani ka dy barazime radhazi, por kjo nuk do të thotë se ata do të barazojnë edhe në ndeshjet tjera. Nëse kam thënë se titulli është humbur, atëherë bazohem në diçka”, është shprehur Guardiola.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...