Pique: Spekulimet nuk ndikojnë te unë

dardanmiftari | Wednesday, March 21, 2012 | 0 Komente

Mbrojtësi i Barcelonës, Gerard Pique, pranon se ai nuk ka qenë në formën e tij më të mirë këtë sezon – por ka mohuar se në formën e tij ka ndikuar jeta jashtë fushe.
“Kur ju luani për Barcelonën, çdokush gjithmonë ju përcjell nga afër dhe po ashtu nëse ju e shtoni jetën time jashtë fushe, njerëzit mund të shikojnë edhe më shumë”.

“Ka gjëra të cilët njerëzit mendojnë se i bëj, nuk mund ta ndryshoj këtë. Ka shumë gjëra që thuhen dhe ndonjëherë është vështirë ta pranosh atë që thuhet nga jashtë, por duhet t’i injoroj”.

“Mendoj se unë mund të bëj shumë më shumë. Kam vuajtur nga lëndimet kur skuadra ka pasur nevojë për mua”, ka thënë Pique.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...