Cech: Edhe Messi është njeri

dardanmiftari | Wednesday, April 18, 2012 | 0 Komente

Portieri i Chelseat, Petr Cech, është i bindur se skuadra e tij do të mund të përballet me rrezikun që do të paraqesë Lionel Messi në gjysmëfinalen e Ligës së Kampionëve.
“Nuk jam i shqetësuar për Xavin ose Iniestan... Për mua, Busquets dhe Messi janë ata që Chelsea duhet t’i ndalë”.

“Messi me formën e tij aktuale është rrezik i madh. Ai është padyshim njëri nga lojtarët më të mirë në botë, por kam thënë edhe më parë se nuk ka skuadër të pamposhtur”.

“Teknika e tij me top është e jashtëzakonshme, por më e rëndësishmja, ai mund të reagojë ashtu si të zhvillohet ndeshja. Edhe në momentin e fundit të mundshëm në çdo situatë, ai mund ta gjejë zgjidhjen ideale. Ka shumë mënyra se si Messi mund ta përfundojë një sulm”.

“Mirëpo, nga ana tjetër, edhe ai është njeri dhe nëse luajmë me 100 për qind, do të jemi në gjendje të mbrohemi nga ai”, ka thënë çeku për faqen zyrtare të tij.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...