Casillas: Vështirë ta fitojmë Euron

dardanmiftari | Tuesday, May 22, 2012 | 0 Komente

Iker Casillas beson se mbrojtja e titullit të kampionit të Evropës do të jetë shumë më vështirë se sa triumfi katër vite më parë, pasi Spanja më nuk ka elemente të befasisë në skuadër.

“Problemi është se tash ne nuk do të shkojmë në euro ngjashëm siç shkuam katër vite më parë. Ne ishim të njohur atëherë, por ne ishim në gjendje që gradualisht t’i befasojmë njerëzit dhe ta fitojmë turneun. Por tash gjithkush në futboll e njeh Spanjën”.

“Isha më optimist në Kupën Botërore se që jam tash. Ka përpjekje për t’u bërë i vetmi ekip që fitojmë tre gara të njëpasnjëshme dhe kjo do të jetë tmerrësisht e vështirë”.

“Por mendoj se Del Bosque dhe ekipi po ia dalin mirë. Ne jemi favoritë dhe mendoj se do të shkojmë ta mbrojmë këtë”, ka thënë Casillas.

Spanja është në grup Me Italinë, Republikën e Irlandës dhe Kroacinë në Euro 2012.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...