Di Maria dëshiron Ligën e Kampionëve

dardanmiftari | Friday, May 04, 2012 | 0 Komente

Angel Di Maria u ka premtuar tifozëve të Real Madridi se titulli i këtij viti në La Liga do të ndiqet nga më shumë trofe në vitet e ardhshme.

Los Blancos mposhtëm Athletic Bilbaon me rezultat 3-0 të mërkurën për të siguruar titullin e kampionit të Spanjës edhe matematikisht, dhe argjentinasi tash ka hedhur shikimin kah një trofe tjetër, ai i Ligës së Kampionëve.

“Jam shumë krenar me titullin tim të parë në ligën e Spanjës, por nga ne pritet ende. Shpresoj ne të fitojmë më shumë tituj çdo vit dhe shpresoj një prej tyre të jetë Liga e Kampionëve”.

“Dua tifozët ta shijojnë këtë siç e shijojmë edhe ne. Jam i sigurt se ne do t’i bëjmë ata edhe më të lumtur në të ardhmen”, ka thënë Di Maria.

Real Madridi u eliminua në gjysmëfinale të Ligës së Kampionëve nga Bayerni i Munichut.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...