Van Persie, më i miri i vitit sipas gazetarëve

dardanmiftari | Friday, May 04, 2012 | 0 Komente

Kapiteni i Arsenalit, Robin van Persie, është i befasuar por edhe krenar që është emëruar Futbollisti i Vitit në Ligën Premier nga gazetarët e futbollit.

Holandezi kryesoi në sondazhin e Asociacionit të Shkrimtarëve të Futbollit, duke përfunduar para sulmuesit të Manchester United, Wayne Rooney, dhe mesfushorit tjetër të United, Paul Scholes.

“Jam shumë krenar që jam këtu, e kam parë listën [e fituesve të mëhershëm], dhe për mua, unë kurrë vërtet nuk kam menduar se do të qëndroj këtu duke e fituar trofeun”.

“Por as edhe këtë sezon nuk kam menduar për ta fituar trofeun për veten, thjesht kam luajtur sepse e dua dhe që Arsenali të përfundojë sa më lart në ligë”.

“Kur kuptova se në të vërtetë e kam fituar, isha i befasuar dhe mendova, ‘çfarë, unë? Vërtet? Jam krenar që jam pjesë e kësaj historie”, ka thënë Van Persie.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...