Lampard shpreson në përforcime të verës

dardanmiftari | Thursday, May 24, 2012 | 0 Komente

Frank Lampard shpreson triumfi në Ligën e Kampionëve dhe kualifikimi në këtë garë për sezonin e ardhshëm të joshë më shumë lojtarë të klasit në Stamford Bridge.

“Triumfi në Ligën e Kampionëve është gjë e madhe për klubin – kjo na vendos neve në hartë. Njerëzit gjithmonë kanë qenë kundër nesh që nuk e kemi fituar atë dhe tash klubi do të ecë përpara”.

“Klubi gjithmonë përparon pasi ky është Chelsea. Investimi i pronarit e ka krijuar këtë situatë, na ka dërguar neve në vende të cilat nuk i kam ëndërruar kur kam nënshkruar 11 vite më parë”.

“Por ne kemi nevojë të vazhdojmë ta ndërtojmë këtë dhe të bëhemi edhe më të mirë. Është gjë e madhe të kesh të garantuar futbollin në Ligën e Kampionëve sërish sezonin e ardhshëm, pasi ne duhet të jemi atje me skuadrën që kemi dhe me atë çfarë kemi bërë”, ka thënë Lampard.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...