Luiz: Jam takuar me Gomezin në PlayStation

dardanmiftari | Thursday, May 17, 2012 | 0 Komente

Mbrojtësi i Chelseat, David Luiz, ka thënë se ai është plotësisht i përgatitur për finalen e madhe të Allianz Arenas ndaj Bayernit të Munichut, duke thënë se ai tashmë është takuar me sulmuesin Mario Gomez, por vetëm në PlayStation.

“Po, unë kam luajtur ndaj Gomezit, por vetëm në Sony Playstation. Unë e di se të gjithë ata që nuk janë në stadium do të jenë në shtëpi për ta përcjellur këtë ndeshje. Prindërit e mi, motrat e mia, të gjithë do të vijnë nga Brazili në stadium për të më përkrahur”.

“Unë jam shumë i lumtur – gjithmonë kam qenë, por tani ndihem më mirë pasi jam në një finale. Unë jam i lumtur kur jam në fushë dhe mund të përjetoj atmosferën fantastike, më vjen keq për bashkëlojtarët që duhet ta shikojnë finalen nga tribunat”, është shprehur Luiz.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...