Ronaldo: Jemi më të mirë se Barça

dardanmiftari | Thursday, May 03, 2012 | 0 Komente

Sulmuesi i Real Madridit, Cristiano Ronaldo, ndjen se triumfi i Los Blancos në La Liga është plotësisht i merituar, teksa nuk ngurron të pohojë se ekipi i tij ka qenë shumë më i mirë se sa Barcelona gjatë këtij sezoni.

Los Blancos mposhtën Athletic Bilbaon me rezultat 3-0 në San Mames të mërkurën, me ç’rast siguruan titullin e 32-të në histori të klubit, ndërsa Ronaldo ka pranuar se është i ngazëllyer që në koleksionin e tij tani mund të shtojë dhe titullin e kampionit të Spanjës.

“Unë tej mase i kënaqur. Ky është titulli im i parë në Spanjë dhe jam i ngazëllyer. Ne kemi arritur objektivat tanë dhe jemi të kënaqur që fituam La Ligën”.

“Kampionati është edhe më i vështirë kur luftoni me një klub si Barcelona, por ne ndjejmë se jemi më të mirë se të gjithë. Ne ishim më të mirë se Barcelona. Titulli i La Ligas është ajo që dëshirova më shumë. Unë kam tashmë dy Këpuca të Arta në shtëpi. Do të ishte mirë nëse e fitoj përsëri, por nuk është problem edhe nëse nuk e fitoj”, është shprehur Ronaldo.

Real Madridi për herë të fundit titullin e kampionit të Spanjës e fitoi në sezonin 2007/2008.

Category:

Ju pelqen artikulli shperndaje me shoke!

0 Komente

Shkruani Komentin Poshtë...